Vlastný Youtube kanál ako marketingový nástroj súčasnosti

Ak ešte nerobíte marketingovú stratégiu v službe YouTube pre vašu značku, začnite teraz, pretože: 1. Má široký dosah Služba YouTube má viac ako 1 miliardu používateľov, ktorí strávia milióny hodín denne pozeraním videí. Od marca 2016 došlo k medziročnému nárastu počtu divákov v službe YouTube o 40% za deň. Služba YouTube je lokalizovaná vo viac…

Pokračovat ve čtení

Ako inzerovať reklamy prostredníctvom aplikácie SnapChat

Aj napriek tomu, že spoločnosť Snapchat ponúka množstvo marketingových možností, značky veľmi pomaly investovali do reklamy na tejto platforme, oproti tomu, ako to bolo v prípade Instagram Stories. Podľa eMarketer spoločnosť Snapchat ovláda iba 0,6% trhu s digitálnymi reklamami v USA. Na porovnanie, Google kontroluje 37,1% a Facebook a Instagram 20,6%. Ako možno propagovať  reklamu…

Pokračovat ve čtení

donáška jedla

Si hladný a tvoja chladnička doma zíva prázdnotou? Máš chuť na niečo dobré a chutné a nechce sa ti variť a už vôbec sa ti nechce ísť najprv do potravín nakúpiť všetko potrebné a potom stráviť niekoľko hodín prípravou a nakoniec umývaním riadu. Máme pre teba dobrú správu. Nič z toho nemusíš. Stačí zobrať tvoj…

Pokračovat ve čtení

Vyhľadávače neoklamete

Moju webovú stránku spravujem už asi také dva roky. Zo začiatku išlo skôr o vyplnenie voľného času, no po nejakej dobe sa mi ozvalo zopár ľudí, ktorí mali záujem o umiestnenie reklamy na mojom webe. Príjemne ma to prekvapilo a zároveň priviedlo k myšlienke, že by sa dalo na mojom koníčku aj čo – to…

Pokračovat ve čtení

Ako vytvoriť efektívnu videoreklamu na sociálnej sieti

Podľa Facebooku , ľudia pozerajú päťkrát dlhšie na video ako na statický obsah na Facebooku a Instagrame. Vytváranie propagačných videí je teda efektívnym spôsobom, ako propagovať vaše podnikanie a osloviť miliardy používateľov na Facebooku. Preto je múdre zvážiť testovanie videí vo vašich kampaniach. Tu je návod, ako vytvoriť efektívne videoreklamy na sociálnych sieťach: Povedzte príbeh. Ak…

Pokračovat ve čtení

Youtuberi – požehnanie, či pohroma?

V poslednej dobe sa veľmi rozšíril pojem „youtuber“, je to autor videí, ktorí ich zverejňuje na webovom portály zvanom Youtube. Videá tu môže zdieľať skutočne každý bez akéhokoľvek obmedzenia. Tieto videá sa potom dostávajú na verejnosť, ktorú veľmi ovplyvňujú, a samozrejme, ako všetko vedia ovplyvňovať pozitívne, ale aj veľmi negatívne. Treba mať neustále na pamäti fakt, že…

Pokračovat ve čtení

Žijeme online

Dlhodobé štúdie preukázali, že až 36%  Slovákov by sa nevedelo vzdať online života. A toto číslo sa každým rokom neustále zvyšuje. Je až ohromujúce aké pokroky dosiahla naša doba za neskutočne krátky čas. Ešte pred 15  rokmi sme ani nevedeli čo je  to facebook, youtube alebo mail. Tieto slová pre nás neexistovali a teraz ich už…

Pokračovat ve čtení

Aplikácie, ktoré vám pomôžu piť viac vody denne

Pravdepodobne ste počuli staré príslovie: Mali by ste piť osem pohárov denne. Podľa výskumov  to však nie je pravda . Aj keď mnohé z týchto aplikácií majú svoje vlastné parametre, koľko by ste mali denne piť, odporúčame vám, aby ste sa poradili so svojím lekárom skôr, než sa ponoríte do modernizácie svojej dennej pitnej rutiny. Týmto spôsobom budete…

Pokračovat ve čtení